Terugblik op FutureFields 2018 #1 – klantgericht ondernemen

22 januari 2018 was het eerste FutureFields evenement van dit studiejaar. Overdag kwam er een bont gezelschap bijeen in het Innovatielab en werd er een diepe duik gemaakt in de verschillende aspecten van klantgericht ondernemen, zoals leiderschap en personeelsbeleid, cultuur en processen, maar zeker ook customer insights. In 3 debatronden maakten ze de uitdagingen op ieder deelaspect helder en formuleerden ze de belangrijkste tips voor 2018. Hiervan werd door H3ROES één integrale Klantrede geschreven.
De Klantrede is dezelfde middag voorgedragen tijdens het FutureFields event. Rob Beltman (voorzitter H3ROES) en Hans Biesheuvel (Ondernemend Nederland) waren aanwezig om de zaal mee te nemen in het belang en de succesfactoren van klantgericht ondernemen.
Het was een enorm inspirerende bijeenkomst voor het bedrijfsleven, docenten en studenten!

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *