Lectoren
Frans Stel
Lector International Business
Frans Stel is lector International Business. Frans Stel heeft ruim 25 jaar industriële ervaring met het begeleiden van internationale businessdevelopment-netwerken […]
Jorna Leenheer
Lector New Marketing
Jorna Leenheer is lector New Marketing bij het Expertisecentrum Sustainable Business. Jorna Leenheer is gespecialiseerd in maatschappelijk georiënteerd marketing- en […]
Jan Jurriëns
Lector Sustainable Strategy and Innovation
Jan Jurriëns is lector van het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation. Als toezichthouder is Jan verbonden aan diverse maatschappelijke organisaties […]
Docent-deelnemers
Martin Verweij
Deelnemer New Marketing & docent
Martin Verweij is docent marktonderzoek en actief als onderzoeker bij het lectoraat New Marketing. Hij begeleidt studenten en leidt onderzoeken die gericht zijn op het oplossen van marketingvraagstukken in de regio.
Susan van Elteren
Deelnemer New Marketing & docent
Susan van Elteren is onderzoeker bij het lectoraat New Marketing. Susan van Elteren werkt sinds 2009 bij Avans Hogeschool. Haar expertises zijn brand- en innovatiemanagement. Susan is actief betrokken bij onderwijsvernieuwing, waaronder de nieuwe minor branding.
Rijnko van Diepen
Deelnemer Sustainable Strategy and Innovation & docent
Rynko van Diepen is kenniskringlid bij het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation.
Isolde Sprenkels
Deelnemer Sustainable Strategy and Innovation & docent
Isolde Sprenkels werkt als docent onderzoeksvaardigheden bij de Academie voor Marketing en Business Management en als onderzoeker bij het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation.
Arthur van Baalen
Deelnemer Sustainable Strategy & Innovation
Arthur van Baalen is kenniskringlid bij het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation.
Desiree America
Deelnemer International Business & docent
Desiree America is docent ondernemerschap aan de Academie voor Marketing en Business Management en actief als onderzoeker bij het lectoraat International Business. Binnen dit lectoraat doet Desiree onderzoek naar cross culturele competenties die kunnen helpen bij het succesvol laten functioneren van een “global born” start-up.