Lectoren

Frans Stel

Lector International Business

Frans Stel is lector International Business. Frans Stel heeft ruim 25 jaar industriële ervaring met het begeleiden van internationale businessdevelopment-netwerken […]

Jorna Leenheer

Lector New Marketing

Jorna Leenheer is lector New Marketing bij het Expertisecentrum Sustainable Business. Jorna Leenheer is gespecialiseerd in maatschappelijk georiënteerd marketing- en […]

Jan Jurriëns

Lector Sustainable Strategy and Innovation

Jan Jurriëns is lector van het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation. Als toezichthouder is Jan verbonden aan diverse maatschappelijke organisaties […]

Docent-deelnemers

Martin Verweij

Deelnemer New Marketing & docent

Martin Verweij is docent marktonderzoek en actief als onderzoeker bij het lectoraat New Marketing. Hij begeleidt studenten en leidt onderzoeken die gericht zijn op het oplossen van marketingvraagstukken in de regio.

Susan van Elteren

Deelnemer New Marketing & docent

Susan van Elteren is onderzoeker bij het lectoraat New Marketing. Susan van Elteren werkt sinds 2009 bij Avans Hogeschool. Haar expertises zijn brand- en innovatiemanagement. Susan is actief betrokken bij onderwijsvernieuwing, waaronder de nieuwe minor branding.

Rijnko van Diepen

Deelnemer Sustainable Strategy and Innovation & docent

Rynko van Diepen is kenniskringlid bij het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation.

Isolde Sprenkels

Deelnemer Sustainable Strategy and Innovation & docent

Isolde Sprenkels werkt als docent onderzoeksvaardigheden bij de Academie voor Marketing en Business Management en als onderzoeker bij het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation.

Arthur van Baalen

Deelnemer Sustainable Strategy & Innovation

Arthur van Baalen is kenniskringlid bij het lectoraat Sustainable Strategy and Innovation.

Desiree America

Deelnemer International Business & docent

Desiree America is docent ondernemerschap aan de Academie voor Marketing en Business Management en actief als onderzoeker bij het lectoraat International Business. Binnen dit lectoraat doet Desiree onderzoek naar cross culturele competenties die kunnen helpen bij het succesvol laten functioneren van een “global born” start-up.

Winfred Sonsma

Docent

Bekijk hier al mijn berichten.

Marcel Grol

Deelnemer New Marketing & docent