Martin Verweij

Martin Verweij

Deelnemer New Marketing & docent

Martin Verweij is docent marktonderzoek en actief als onderzoeker bij het lectoraat New Marketing. Hij begeleidt studenten en leidt onderzoeken die gericht zijn op het oplossen van marketingvraagstukken in de regio.

Binnen het lectoraat New Marketing houd ik mijzelf bezig met onderzoeken op welke manier klanttechnologieën bij kunnen dragen aan het verhogen van klantwaarde. Denk hierbij aan technologische ondersteuningen die voor, tijdens of na het verkoopproces online en offline informatie kunnen koppelen aan specifieke (potentiële) klanten. Uiteindelijk kan er ook worden verklaard welke technologieën renderen: welke investeringen in klanttechnologieën zijn de moeite waarde voor de retail?

Daarnaast start er mogelijk een groot onderzoek naar keurmerken en het effect op citymarketing. Hierbij wordt gebruik gemaakt van neuromarketing om te meten wat de effecten van diverse uitingen zijn en welke uiteindelijk de beste keuze is m.b.t. de effectiviteit hiervan.


Interessegebieden:

  • kwalitatief onderzoek (panels);
  • kwantitatief onderzoek;
  • kwantitatieve onderzoekstechnieken en modellen (SPSS);
  • omnichannel marketing;
  • klanttechnologieën;
  • New Marketing;
  • neuromarkering

Onderwerpen:

  • klanttechnologieën;
  • neuromarkering;
  • retail/fashion;
  • omnichannel marketing

Bekijk hier al mijn berichten.